naród się bawi

2021-01-31 15:02

Polacy nie mogą być wolnym narodem zawsze byli zniewoleni dlatego ludzie zamiast teraz przeciwstawić się władzy siedzą w domach i narzekają jak to jest źle i nic po za tym nie potrafią zrobić!!!!Ja mam w dupie ograniczenia, rosnące ceny, nie mam kredytu jestem nie zależy mogę w każdej chwili opuści ten kraj ale wy tu zostaniecie i będziecie dziadować, jestem ciekawy co powiecie swoim dzieciom jak za jakiś czas was zapytają tato albo mamo skoro tak na wszystko narzekacie dlaczego nie zrobiliście czegoś żeby było lepiej. Dziwnym zbiegiem okoliczności pojawia się coraz więcej ofert kupna zadłużonych i bankrutujących biznesów za niewielki procent ich wartości i dziwnym trafem te ofert składają ludzie powiązani z PIS. Przypadek? Nie sądzę. chyba uczyli ich tanca towarzyskiego a ze przy okazji uzyli fajerwerkow bo w sylwestra uzycie tch bylo zabronione przy okazji wystraszyli wlascicielkę lokalu pałami słuzbowymi a gaz rozpylili bo pomylili ich z perfumami. Nie rozumiem też właścicieli tego miejsca dla których zysk i polaryzowanie ludzi są ważniejsze od ludzkiego zdrowia i przepisów. Myśleli że już koniec pandemii czy na złość babci chcieli odmrozić sobie uszy?Rozumiem że jest pandemia i potrzebne są obostrzenia , dla tych co są za PiS-m mam pytanie , dlaczego rząd nie postępuje zgodnie z Konstytucją i nie wprowadza Stanu Nadzwyczajnego lub nie wprowadza obostrzeń Ustawą ? . Z prostej przyczyny gdyż każda firma którą zamyka musiała by dostać odszkodowanie , dla przypomnienia podczas ostatniej powodzi krytykowali PO ze nie wprowadza Stanu Nadzwyczajnego dzięki któremu poszkodowani przez powódz mogli by otrzymać odszkodowania od rządu . Widać dojna zmiana w odróżnieniu od gorszego sortu , opcji niemieckie , czy tam jak jeszcze nas nazywacie ma krótką pamięć